سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

قتلمردی که همسر خود را در حوالی شهرستان گناباد خراسان رضوی به قتل رسانده و جسدش را داخل چاهی در اطراف شهرستان فردوس انداخته بود به ارتکاب این جنایت اعتراف کرد.
در پی اعلام مفقودیت خانم جوانی در شهرستان گناباد در روز بیست و یکم آبانماه با دستور مقام قضایی تحقیقات وسیعی در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.فرمانده نیروی انتظامی گناباد درباره این پرونده به خبرنگار طلوع گفت:


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

محرم نوقابمراسم نغمه های عاشورایی با هدف بزرگداشت فداکاری امام حسین علیه السلام و یاران آن حضرت و با حضور شاعران برجسته از شهرستان های مشهد و گناباد برگزار می گردد.
شاعران عزیز می توانند آثار خود را در موضوع امام حگناباد تحویل نمایند.زمان برگزاری مراسم دوشنبه 91/8/29 مصادف با شب پنجم محرم الحرام ساعت 19سین علیه السلام و یاران با وفایش را تا پایان وقت اداری روز شنبه 91/8/27 به امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
مکان:نوقاب خیابان وحدت سالن قاسم هیئت مجمع الذاکرین حضرت زهرا (سلام الله عليها)


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

همان طور که می دانید شهر کویری گناباد با آب و هوای خاص خودش یکی از شهرهایی است که در آن کشاورزان علاوه بر کشت گندم، جو،پنبه و خصوصا زعفران در مزراعشان ،باغات فراوانی با محصولات متنوع سردرختی ( بادام،آلوچه، انار، سیب، به، هلو، زردآلو، آلبالو و ...) و تاکستان های بزرگ انگور هم در این شهر رشد و توسعه ی قابل توجهی داشته است. هرچند گنابادیها ، به خوبی نتوانسته اند از این نعمت خدادادی استفاده اقتصادی لازم را ببرند ولی سالهاست که در فصل های مختلف میوه های متنوع و محلی را در بازار این شهر می توان یافت.
 


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

اخیرا درهای گناباد به روی هنرمندان مطرح کشوری باز شده است ، حضور مستربین ، فتیله ای ها، خاله شادونه و هنرمندان مطرح دیگری که حضورشان همواره با استقبال پرشور گنابادی ها همراه بوده برای موسسات فرهنگی- هنری تشویقی بوده تا کماکان هنرمندان مطرح دیگری را به گناباد دعوت کنند.
هفته گذشته نیز به مناسبت عید قربان تا غدیر 2هنرمند دیگر کشورمان به گناباد آمدند و باعث تنوع و شادی مردم شهرمان شدند.
استقبال پرشور مردم گناباد از عجیب ترین مرد آسیا باعث شد تا برای مصاحبه به سراغ این هنرمند برویم:
 


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مسابقات کشتیمسابقات کشتی قهرمانی گناباد (جام غدیر) با شرکت 72 کشتی گیر از 6 باشگاه و با انجام 85 کشتی در سالن ورزشگاه تختی صددستگاه برگزار شد و افراد برتر مشخص شدند.
در این مسابقات باشگاه اتحاد نوغاب با کسب 131 امتیاز با اقتدار به مقام اول رسید و تیم های کانون آموزشگاه های نوغاب و بتن آماده ازقندی به ترتیب با 86 و 80 امتیاز در رده های دوم و سوم ایستادند که از باشگاه های اول تا سوم با اهدای لوح تقدیر و جام قهرمانی تقدیر شد. همچنین به نفرات برتر هر وزن کارت هدیه 20000 تومانی از طرف رییس هیات کشتی آقای علیرضا صادق زاده اهدا گردید.شایان ذکر است این مسابقات با استقبال خوب تماشاگران همراه بود که از طرف هیات کشتی، دوچرخه و کارت هدیه به قید قرعه به تماشاگران اهدا شد. همچنین از طرف باشگاه اتحاد نوغاب و هیات کشتی از آقایان حسن سبزه و حسن شایان که از مربیان سابق کشتی نوغاب و گناباد هستند تقدیر به عمل آمد.


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

گاز گرفتگیاورژانس115- زن ومردی در روستای سقی در شهرستان گناباد به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن (قاتل نامرئی) جان سپردند دوشنبه 91/8/15 در پی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس 115 گناباد مبنی بر مسمومیت توسط گاز CO این مرکز یک دستگاه آمبولانس را از پایگاه اورژانس جاده ای کلات به محل حادثه اعزام نمود.
دکتر جواد باذلی رئیس مرکز فوریتهای پزشکی گناباد در گفتگو با طلوع گفت؛ در این حادثه که در روستای سقی رخ داده است متاسفانه زن و مرد حدود 50 ساله جان خود را از دست داده بودند، پرسنل اورژانس پس از عزیمت به محل حادثه با جمود نعشی متوفیان مواجه شد ظاهراً مسمومیت روز گذشته ایجاد شده است.
وی افزود؛ با توجه به سرد شدن هوا و استفاده از وسایل گرمازا خانواده ها مسایل ایمنی را بیشتر رعایت نمایند و در صورت بروز علایمی مانند سردرد، تهوع، سرفه و ... فورن پنجره اتاق را باز نموده وبا اورژانس 115 تماس بگیرند.
 

نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سرهنگ موسویبا هوشياري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گناباد یک دستگاه خودرو پرايد با بيش از 36 كيلوگرم مواد مخدر از نوع مرفين توقيف شد. به گزارش خبرنگار طلوع،سرهنگ موسوی فرمانده انتظامي شهرستان گناباد با اعلام اين خبر گفت:

 

در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ و كنترل محورهاي مواصلاتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي در حين كنترل خودروهاي عبوري در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان به يك دستگاه خودروي سواري پرايد كه از استان هاي جنوبي كشور به سمت مشهد در حركت بود مشكوك و بلافاصله با علائم هشدار دهنده اقدام به متوقف كردن خودرو كردند. تيم پليس مبارزه با مواد مخدر پس از متوقف كردن خودرو پرايد در بازرسي دقيق از خودرو مقدار 36كيلو و250 گرم مواد مخدر از نوع مرفين كه بطرز ماهرانه اي جاسازي شده بود را كشف و ضبط كردند.
سرهنگ موسوی افزود: در اين رابطه خودرو پرايد توقيف و دو نفر متهم جهت سير مراحل قانوني به مقامات قضائي معرفي شدند.

نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com