سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

شیبانی رئیس اداره هواشناسی گناباد در گفتگوی اختصاصی گفت؛ بر اساس نقشه های پیش یابی طی سه روز آینده به تدریج سامانه ای بارش زا به استان نزدیک خواهد شد که باعث بارش های پراکنده برف و باران در استان می شود.
 
وی افزود؛ وضعیت هوای شهرستان گناباد از پنج شنبه 29 دی ماه تا روز جمعه 30 دی ماه با آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد در بعدازظهر و افزایش تدریجی ابر همراه خواهد بود.
وی ادامه داد؛ در روز شنبه مورخ 1/11/90 آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده برف و باران در گناباد پیش بینی شده است.
رئیس اداره هواشناسی گناباد گفت؛ طی 3 روز آینده با کاهش دماروبه رو خواهیم بود به طوری که دمای هوای شهرستان گناباد به 3 درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.

 

نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مهندس سید امید آقامیری کاندیدای انصرافی حوزه ی انتخابی گناباد و بجستان در پیامی که برای گناپا ارسال نموده ، چنین می گوید: با سلام و احترام خدمت مدیران محترم وب سایت وزین و اجتماعی گناپا
به پیوست متن اولین بیانیه اینجانب تحت عنوان: سخن دوست- شماره یک تقدیم حضور میگردد. مزید امتنان خواهد بود موضوع به نحو مقتضی در دسترس عزیزان بازدیدکننده آن وب سایت قرارگیرد.
به امید ایجاد منطقه ای متفق بر مبنای احترام متقابل

 


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

زهرا داستانیدستم در بازی والیبال آسیب دیده بود و باید فکری به حالش می کردم. به پیشنهاد چند تن از دوستان به سراغ خانمی رفتم که می گفتند در جا انداختن و درمان دردهای استخوانی سالهاست که به صورت تجربی کار می کند و تبحر دارد، ساعت از 6 بعدازظهر گذشته بود و هوا کاملن تاریک بود و به دنبال آدرسی که داشتیم با دوستان خانه اش را در یکی از کوچه های نوقاب پیدا کردیم ، که زن در را باز کرد. آنقدر که فکر می کردم پیر نبود، چهره اش شادابی خاص خودش را داشت چیزی که کمتر در صورت هم سن و سالانش دیده بودم با خنده و گشاده رویی به داخل منزل دعوتمان کرد،
 

ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به گزارش از 17 نفر ثبت نام کنندگان برای کاندیداتوری مجلس نهم در گناباد 9 نفر تایید صلاحیت شدند.
و شش نفر احراز صلاحیت شان مورد تایید هیئتهای اجرایی نظارت بر انتخابات شهرستان قرار نگرفت. و دو نفر استعفا دادند. طبق جدول زمانبندی از تاریخ ۲۵ دی تا اول بهمن ماه سال جاری شکایت‌های داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیئت نظارت استان رسیدگی می‌شود.


سوم بهمن ماه اسامی افراد تایید صلاحیت شده‌ی قطعی آگهی می‌شود و پس از آن تبلیغات از چهارم اسفند آغاز خواهد شد.
لیست تایید صلاحیت شدگان در حوزه ی انتخاباتی گناباد:
 

ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 23 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دکتر ذبیحی در یک جلسه دوستانه و غیر رسمی با اصحاب رسانه های گناباد شرکت نمود. در این دیدار ایشان در مورد مسائل مختلف شهرستان به ابراز عقیده پرداخت که مشروح آن در آینده منتشر خواهد شد.

در این جلسه دکتر ذبیحی پیرامون مسائل مرتبط با انتخابات عنوان نمود: در پی تماس های مکرر و ابراز نگرانی درباره رد صلاحیت اینجانب به اطلاع مردم شریف گناباد می رساند چنانکه از ابتدا ورود به عرصه انتخابات انگیزه اصلی پاسخ به دعوت مردم بوده است ، در همین راستا آنچه در گناباد پیش آمده تمام کار نیست و انشالله روند قانونی ادامه خواهد یافت.
 

ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 23 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مامورین کلانتری 11 گناباد با دستگیری یک زن مواد فروش موفق به کشف بیش از 167 گرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده و شیشه شدند.
سرهنگ سید احمد موسوی اظهار داشت؛ در پی اخبار و گزارشات مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط زنی 24 ساله مامورین کلانتری 11 با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل رفت و آمد،
 

موفق به دستگیری این زن شدند که در بازرسی اولیه از خودرو متهم 7 گرم هروئین فشرده و 5 گرم شیشه کشف شد.
وی افزود؛ با هماهنگی مقام قضایی، منزل متهم نیز مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار 88 گرم هروئین و 66 گرم شیشه کشف شد که جمع مواد مخدر مکشوفه 167 گرم می باشد و پرونده متشکله به همراه متهم و مواد مکشوفه تحویل مقامات قضایی گردید.
 
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

همزمان با آغاز فصل زمستان و شب یلدا مشترکان تلفن همراه ایرانسل در بازه ۲۴ ساعته هفت صبح چهارشنبه ۳۰ آذرماه تا هفت صبح پنج شنبه اول دی ماه به طور مجموع ۴۵۴ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۶۳۹ پیام کوتاه تبریک ارسال کردند. تبادل ارسال پیام کوتاه در شبکه ایرانسل به مناسبت شب یلدا طبق اعلام این اپراتور با ضریب موفقیت ۹۸ درصد همراه بوده است.

استفاده از رسانه پیام کوتاه تلفن همراه در اعیاد و مناسبتهای مختلف هم اکنون به یکی از عادتهای مشترکان ایرانی تبدیل شده است به نحوی که مشترکان دو اپراتور موبایل کشور در بازه زمانی ۴۸ ساعته به مناسبت حلول ماه شوال نیز بالغ بر یک میلیارد و ۳۷۵ میلیون پیام کوتاه تبریک عید فطر ارسال کردند.

طبق آخرین آمار ارائه شده مشترکان تلفن همراه در ۶ ماهه اول امسال ۷۲ میلیارد SMS ارسال کرده اند.

نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

شغل، رشته و مقطع تحصیلی کاندیداهای مجلس نهم که در گناباد ثبت نام نموده اند.

* نکته قابل توجه در این لیست حضور چهار کاندیدا از جامعه فرهنگیان است .

* مسن ترین فرد در لیست فوق آقای مهدیزاده و جوانترین کاندیدا آقای آقا میری می باشد.


ادامه مطلب
نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com