سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

اخیرا درهای گناباد به روی هنرمندان مطرح کشوری باز شده است ، حضور مستربین ، فتیله ای ها، خاله شادونه و هنرمندان مطرح دیگری که حضورشان همواره با استقبال پرشور گنابادی ها همراه بوده برای موسسات فرهنگی- هنری تشویقی بوده تا کماکان هنرمندان مطرح دیگری را به گناباد دعوت کنند.
هفته گذشته نیز به مناسبت عید قربان تا غدیر 2هنرمند دیگر کشورمان به گناباد آمدند و باعث تنوع و شادی مردم شهرمان شدند.
استقبال پرشور مردم گناباد از عجیب ترین مرد آسیا باعث شد تا برای مصاحبه به سراغ این هنرمند برویم:
 خودتان را معرفی کنید:
مجید جلیلی هستم سال 54 در مشهد متولد شدم ، متاهل هستم و یک فرزند هم دارم.
- تحصیلاتتان چقدر است؟
تا اول راهنمایی بیشتر درس نخوانده ام چون به دلیل خوردن وسایل همکلاسی هایم از مدرسه اخراج شدم .
- یعنی شما از کودکی هر چیزی را که می دیدید می خوردید؟
بله- حتی مادرم همیشه به من می گوید که وقتی چهار دست و پا می کردی سوزن ها را می خوردی.
- آیا شغل اصلی شما همین کار است؟
من این کار را به صورت حرفه ای انجام می دهم و نیازی به داشتن شغل دیگری ندارم.
- از چه زمانی پی به استعداد خود بردید؟
از 6 سالگی
- آیا در خانواده ی شما کسانی بوده اند که بتوانند کارهای عجیب شما را انجام دهند؟
نه، حتی در بین اجداد و اقوامم کسی این توانایی را ندارد.
- دوران سربازی چطور بود؟
7 ماه خدمت کردم و 180 فشنگ خوردم تا اینکه معافم کردند.
- آیا قبلن هم برای اجرای برنامه به گناباد آمده اید؟
سال 77 در سینما بهاران برای مردم گناباد برنامه داشتیم.
- برای اجرای برنامه به چند شهر و کشور خارجی سفر کردید ؟
حراقل در تمام مراکز استان ها برنامه داشتم و در ترکیه و سوریه هم اجرای برنامه داشته ام.
- درآمدتان در این کار چقدر است؟
درآمدم فصلی است و نمی توانم به طور دقیق بگویم.
- آیا با شعبده بازها هم اجرای مشترکی داشته اید؟
شعبده بازها با من لج هستند چون من در کارم هیچ حقه ای ندارم و کارم شعبده بازی نیست.
- برخورد گنابادی ها با شما چطور بود؟
در یک جمله می توانم بگویم برخورد گنابادی ها با من اصلا خوب نبود.
- چرا فکر می کنید با شما برخورد خوبی نشده؟
جواب این سوال را از آقای یعقوبی بپرسید
طبق گفته های آقای یعقوبی مدیر موسسه شکوه غدیر در گناباد حساسیت های شدیدی بر اجرای برنامه های زنده هنری وجود دارد و با توجه به اینکه موسسات فرهنگی- هنری بر اساس اساسنامه مجوز گرفته اند اما باز هم قبل از اجرا، برنامه های آنها بازبینی می شود و این بدین معنی است که باز بینی آثار توسط موسسات هیچ ارزشی ندارد و نکته ی دیگر قابل ذکر اینکه هر شب تقریبا 100 نفر با سالن مملو از جمعیت و درهای بسته مواجه می شدند که طی صحبت هایی که با ریاست اداره ارشاد داشتیم به ما گفتند که بر اساس بخشنامه امکان برگزاری دو سانس وجود ندارد و وقتی از انها بخشنامه را خواستیم گفتند که سرایدارمان نمی تواند از ساعت 9 شب به بعد اداره را باز نگه دارد.
- به سراغ هنرمند دیگر این گروه که در تقلید صدا معرف است می رویم تا چند کلامی را با این هنرمند همراه شویم:
- خودتان را معرفی کنید؟
علی لشکری هستم متولد 1356 در مشهد از سال 1369 با دوبلری و مجری گری صدا و سیما و رادیو وارد این کار شدم.
- چه کارهای شاخصی در این زمینه دارید؟
در فیلم های کودکانه از جمله شخصیت گوشویک در کارتن لوک خوش شانس.
- آیا در زمینه تقلید صدا هم مهارت دارید؟
بله، صدای هر شخصیتی را بعد از مدت کوتاهی در جلوی خودش می توانم اجرا کنم.
- از چند سالگی متوجه استعدادتان در این زمینه شدید؟
از 16 سالگی
- انگیزه تان از تقلید صدا چیست؟
هم اینکه خنده را بر لبای مردم بنشانم و هم اینکه مایحتاج زندگیم را برطرف کنم.
- در مدتی که در گناباد بودید از چه مکانهای تاریخی دیدن کردید؟
متاسفانه به دلیل کمبود وقت و درگیری های کاری وقتی برای انجام این کار نداشته ایم اما همواره گناباد را با بهلول می شناسم.
- آیا باز هم به گناباد خواهید آمد؟
مردم خونگرم گناباد هر زمانی که بخواهند باز هم برای اجرای برنامه به گناباد خواهم آمد و از آقای یعقوبی و خراسانی که در جهت ایجاد فضایی پر نشاط در گناباد زحمت می کشند تشکر می کنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com