سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

در خرداد ماه 91 شاهد سه حادثه ی تلخ در گناباد بودیم:- قتل جوان 20 ساله که خبر آنرا در گناپا منتشر نمودیم.
- حادثه ی تیراندازی اشتباهی پلیس به زن جوان که منجر به از دست دادن کلیه اش شد و نیروی انتظامی گناباد در مورد آن به ما گزارشی نداد.و سومی که در ادامه می آید راننده که خانمی جوان بوده متاسفانه از صحنه تصادف فرار نموده است و بدتر آنکه گفته شده بعد از به دام افتادن عذر بدتر از گناه وی این بوده که صدای ضبط زیاد بوده و متوجه برخورد نشدم!
عصر روز دوشنبه 1391/3/29 در اثر تصادف یک دستگاه پراید با عابر پیاده در خیابان بهار گناباد (کوی شرقی)، کودک چهارساله جان خود را از دست داد.

دکتر جواد باذلی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گناباد عنوان کرد در این حادثه که حدود ساعت 19 رخ داد و طی تماس‌های مکرر با مرکز پیام اورژانس 115 گناباد مبنی بر تصادف یک دستگاه پراید با عابر پیاده سریعاً آمبولانس 2 شهری به محل اعزام شد.
وی افزود: تکنسین‌های عملیاتی اورژانس 115 هنگام رسیدن به محل صحنه حادثه با کودکی مواجه می‌شوند که دچار آسیب‌های متعدد و فاقد علائم حیاتی بود که سریعاً اقدامات احیاء قلبی و ریوی برای وی آغاز و به علت نزدیکی بیمارستان 22 بهمن، به این مرکز درمانی اعزام می‌شود. ولی متأسفانه علی‌رغم تلاش پزشکان، بیمار به علت شدت جراحات، جان خود را از دست داد.
منبع اورژانس 115 گناباد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com