سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

 با آغاز تبلیغات زود هنگام انتخاباتی ، کاندیداهای احتمالی نمایندگی مجلس در گناباد با برگزاری محافل خصوصی و حضور در مجامع عمومی ، سعی دارند دیدگاههای خود را مطرح کنند . این تحولات بر رفتارهای نمایندگان فعلی نیز بی تاثیر نبوده است

 

 دکتر صادقی بهابادی نیز از چندی قبل سعی کرده است در محافل و رسانه های گناباد حضور بیشتری داشته و دیدگاههای خودرا مطرح نماید . متن زیر بخشی از دیدگاههای ایشان است

خلاصه ای از سخنرانی صادقی در جمع مردم گناباد مقیم مشهد

۱- مسئولان و دست اندرکاران باید در سال جاری شرایط را بنحوی سامان دهند که نخبگان و دلسوزان جامعه خود را موظف به حضور در عرصه انتخابات کنند.

2- نامزدها برنامه خود را به نوعی تنظیم نمایند که با اجرای صحیح ان بتوانیم شاهد تحولات شگرفی در تمامی زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گنابادو بجستان باشیم. 

3 - سند چشم انداز ۲۰ ساله جمهوری اسلامی ایران مهمترین سند توسعه کشور محسوب می شود که بر اساس مفاد آن در افق ۱۴۰۴ هجری شمسی بایستی جمهوری اسلامی ایران به پیشرفته ترین و توسعه یافته ترین کشور منطقه از نظر علمی، اجتماعی ، صنعتی و فناوری تبدیل شود.

واین مهم در شرایطی باید تحقق یابد که کشورهای منطقه نیز دارای برنامه توسعه ای هستند و آنها نیز تلاش می کنند که خود را در رده های بالای توسعه یافتگی قرار دهند.

4 - نامزد مجلس باید توانایی انرا داشته باشد که قوانین مهم و اثر گذاری در مجلس شورای اسلامی به تصویب رساند که راه را برای پیمودن توسعه هموار کرده، موانع رااز سر راه برداشته و شرایط را نیز برای سرمایه گذاری، افزایش بهره وری و رشد اقتصادی در کشور فراهم کند.

5-  تصویب قانون هدفمند سازی یارانه ها و اجرای آن از سوی دولت با پشتیبانی ارزشمند مردم و تصویب و ایجاد صندوق توسعه ملی و اختصاص ۲۰ درصد از درآمدهای نفتی به این صندوق برای کمک به سرمایه گذاری در بخش خصوصی و تعاونی ها در امور زیربنایی و اقتصادی، اقدام ارزشمند دیگری است که می تواند در اجرای برنامه پنجم موثر باشد.

6 - در راستای اجرای برنامه پنجم و تحقق بخشیدن به جهاد اقتصادی توصیه می شود که دولت از یکسو اجرای دقیق و کامل قوانین را به عنوان یک تکلیف و وظیفه بداند از سوی دیگر نظارت بر عملکرد دولت در اجرای قانون برنامه پنجم به صورت جدی اجرا شود و گزارشهای نظارتی آن در اختیار مردم قرار گیرد.

7 -  با توجه به پایین بودن رشد اقتصادی در طول برنامه چهارم و انتقال آثار منفی آن به برنامه پنجم با تشکیل کارگروه های تخصصی و علمی، راهکارهای جبرانی ارایه و عملیاتی شود و برای انجام سرمایه گذاری بیشتر در بخش های اقتصادی، استفاده بهینه از همه منابع مالی بخصوص صندوق توسعه ملی مورد توجه قرار گیرد. توان کارشناسی و مدیریتی کشور را باید با نظر بلند و بدور از تنگ نظری های جناحی برای تحقق جهاد اقتصادی در کشور بسیج نماییم.

وی افزود: به جای تقویت بخش شبه دولتی، تقویت بخش خصوصی و تعاونی را به طور جدی در دستور کار قرار دهیم و منابع حاصل از واگذاری ها را در امور زیربنایی و اقتصادی سرمایه گذاری نماییم                                           


نظرات شما عزیزان:

صادقی
ساعت13:19---12 فروردين 1392
جناب قنبری

روز جمهوری اسلامی را به جنابعالی تبریک وارزوی موفقیت شمارا ار خداوند خواستارم صادقی بهابادی
پاسخ: سلام ممنون آقای صادقی همچنین از بازدید شما متشکریم


صادقی بهابادی
ساعت14:45---17 فروردين 1391
سایت طلوع گناباد ازدرج سخنرانی اینجانب متشکریم
پاسخ:از بازدید شما از سایت طلوع صمیمانه متشکریم.


دوست مهديزاده و دانا و طرفدار دكتر صادقي
ساعت12:01---9 اسفند 1390
سلام
به دكتر صادقي بگيد كه طرفداران مارموز رجايي كه فعلا بالاترين راي رو دارند دارند بقيه كانديداها همچون مهديزاده ، صادقي و دانا رو به جون هم مي اندازند و خودشون به عنوان آدم خوبه راي جمع مي كنند و از اب گل آلود ماهي مي گيرند .


بنفشه
ساعت8:35---8 اسفند 1390
عباس آقا من به کی رای بدم لطفا کمکم کن در انتخاب اصلح دچار تردیدم.میگن صادقی خوبه شما چرا در سایتتون از اون مطلب کم دارین.بیا باهم به اون رای بدیم
پاسخ:اگه لطف کنید که اسم اصلی بنویسید ممنون میشم


الیاس
ساعت16:37---2 اسفند 1390
ممنون از خبر های جدید و دقیقتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com