سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

کارگاه داستان نویسی با محوریت داستانهای قرآنی در گناباد برگزار می گردد

نمایشگاه هشت بهشت در گناباد
جشنواره شعر فجر درگناباد برگزار می شود
جشنواره بزرگ فرهنگی هنری در گناباد برگزار می گردد
 

در راستای برگزاری اولین جشنواره ملی و بین المللی داستانهای قرآنی در خراسان رضوی و با تصمیم شورای سیاستگزاری این جشنواره با محوریت داستانهای قرآنی ، کارگاه داستان نویسی در شهرستان گناباد برگزار می گردد.رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را بهره مندی بیشتر داستان نویسان و مشارکت فعال در مراحل بعدی جشنواره عنوان کرد.
کارگاه داستان نویسی با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن ادبیات داستانی و موسسات قرآنی انجام می شود.لازم به ذکر است آثار برگزیده شهرستانی در این کارگاه علاوه بر شرکت در جشنواره استانی پس از ارزیابی ،گزینش و در قالب یک کتاب چاپ خواهد شد.
این کارگاه با حضور اساتید برجسته استانی و به صورت رایگان برگزار می شود.علاقه مندان می توانند تا تاریخ 5 اسفندماه با مراجعه به واحد امور قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام نمایند.

 
نمایشگاه هنرهای تجسمی تحت عنوان هشت بهشت در پنجم اسفندماه درشهرستان گناباد برگزار خواهد شد.این نمایشگاه در قالب کارگاه آموزشی بوده و به صورت دوره ای قرار است در شهرستانهای استان برگزار شود. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این نمایشگاه در رشته های خوشنویسی ، گرافیک ،نگارگری و نقاشی با موضوع فرهنگ رضوی است .آثار این نمایشگاه از منتخبین سومین نمایشگاه فرهنگ رضوی با نام هشت بهشت از هنرمندان برجسته استان که در دهه کرامت در مشهد برگزار گردیده، می باشد.
علاقمندان به شرکت در جشنواره شعر فجر شهرستان گناباد تا هفدهم بهمن فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند.

ششمین جشنواره شعر فجر در شهرستان گناباد در دو بخش اصلی با موضوعات امام و انقلاب اسلامی ، میثاق با ولایت و بیداری اسلامی و بخش جنبی با موضوعات آیینی ، ایثار، شهادت و پایداری و دفاع مقدس برگزار می شود.
شاعران شهرستان می توانند سروده های خود را به صورت تایپ شده تا هفدهم بهمن به دبیرخانه این جشنواره مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کنند.

این جشنواره نوزدهم بهمن ساعت 18 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد برگزار و به آثار برتر آن جوایزی اهدا خواهد شداین جشنواره در بخشهای مختلف فیلم و عکس ، هنرهای تجسمی ، خوشنویسی ، شب شعر و موسیقی برگزار می گردد.زمان برگزاری این جشنواره 27 بهمن لغایت سوم اسفند و در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود. هدف از برگزاری این جشنواره ارج نهادن به تلاش هنرمندان عرصه های مختلف ، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های هنری و ارایه معانی متعالی از طریق هنر، ارتقاء ارتباط میان هنرمندان شهرستان و معرفی آخرین دستاوردهای هنرمندان شهرستان می باشد.هنرمندان شهرستان می توانند آثار خود را تا 25 بهمن ماه به امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کنند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com