سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

ترمینال گنابادنبود اتوبوس گناباد - تهران مسافران را در پایانه مسافربری گناباد سرگردان کرد.
 روز شنبه اول بهمن ماه سال جاری مسافرانی که قصد داشتند از گناباد به تهران سفر کنند بعد از مراجعه به ترمینال با نبود اتوبوس روبرو شده و سرگردان شدند.
یکی از مسافران در این مورد گفت : قصد دارم به تهران بروم اما مسئولین ترمینال می گویند : تمام ماشین هایی که در خط گناباد تهران کار می کردند به خاطر ایام عزاداری چهل و هشتم به مشهد رفته اند و در این چند روز اتوبوسی در خط گناباد - تهران کار نمی کند.
 

وی افزود : بعضی از مردم کار دارند و باید به تهران بروند ، شاید تعداد کمتر از روزهای دیگر باشد اما عده ای مجبورند و اینکه اصلن اتوبوس نباشد کار درستی نیست.
یکی از مسئولین شرکت مسافربری همراهان گناباد در این مورد اظهار داشت: این روزها مسافر برای تهران نیست و ما هم برای همین اتوبوسها را برای هیئت ها به مشهد فرستادیم. در این روزها کسی مسافرت نمی کند و ما هم نیازی به بودن اتوبوس ندیدیم.
یکی دیگر از کارکنان پایانه ی مسافر بری با تایید این خبر ادامه داد : تمام اتوبوسهای خط تهران برای ایام عزاداری به مشهد رفته اند و ما تعداد اندکی فکر کنم یک نفر!! از مسافران که عازم تهران بود با اتوبوس قاین فرستادیم! و اگر مشکل حادی باشد از مشهد و سایر شهرها بلافاصله تقاضای اتوبوس می نماییم.
این در حالی است که خبرنگار گناپا با (ع- م) مسافری که عازم تهران بود گفتگو کرد وی تعداد خانواده ی خودش را که مسافر تهران بودند 5 نفر اعلام کرد!
شایان ذکر است به گفته ی برخی مسافران که عازم مشهد بودند قریب به چهل اتوبوس از هر دو خط تهران و مشهد و از شرکتهای مختلف مسافربری همراهان - گیتی نورد و آرامش خاطر و .... گناباد به هیئتهای عزاداری اختصاص داده شده اند.و از دیروز تا چند روز آینده این مشکل وجود خواهد داشت.
با وجود نبود فرودگاه و راه آهن در گناباد بجاست مسوولین در این ایام برنامه ریزی بهتر داشته باشند.ترمینال گنابادترمینال گناباد

ترمینال گناباد


نظرات شما عزیزان:

حسین اسدالهی
ساعت11:45---12 خرداد 1391
شرمندم که بگو ترمینال گناباد وقتی رئیس انجمن این ترمینال اصغر اقانامنی باشد ترمینال گناباد بهتر ازاین نمی باشدکهدرروز شوقی کرایه خود مختارمیشود اما مسئولی وجود ندارد که به این اقا احتراز کند می گوید رئیس راه خود من هستم هرجا که می خواهی شکایت کن بااین حال ترمینال گناباد فقط برای این اقا برای کرفتن مبلغ زور خوب چون همه کاره خودش است

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com