سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

طرح رحمت كارگری با هدف آموزش مهارت های زندگی به كارگران شهرستان گناباد آغاز شد.
 
در آئین آغاز به كار این طرح كه روز یكشنبه در سالن شهید كفایی شهرستان گناباد برگزار شد فرماندار شهرستان گناباد با اشاره به اینكه خانواده بدون داشتن تفاهم، گذشت و فداكاری امكان رشد نخواهد داشت، گفت: خانواده مهمترین ركن تربیت جامعه است بنابر این اگر دچار چالش شود دوام و استحكام جامعه را به خطر می اندازد.
 محمد صفایی یكی از مهم ترین دلایل مشكلات خانواده ها و جوانان امروز را جهل دانست و افزود: اگر خانواده ها نسبت به شیوه زندگی و یا نحوه تربیت فرزندانشان جهل و ناآگاهی داشته و عالم به آن نباشند راه و وسیله رسیدن به هدفشان را اشتباه انتخاب خواهند كرد و در نهایت باعث ضربه زدن به استحكام زندگی و تربیت فرزندان و جامعه خود خواهند شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد نیز با اشاره به اینكه مهارت های زندگی از ضرورت های مورد نیاز برای هر فردی است گفت:برای بهتر شدن عملكرد نهاد خانواده كه قرار است سالها كاركردهای زیادی در حوزه فردی و اجتماعی از خود به نمایش گذارد آشنایی بیشتر با مهارت های زندگی ضرورت دارد.

حجت الاسلام 'عباسعلی فاطمی' گفت:در شش ماهه اول سال 1389 از هر 14 ازدواج یك طلاق و در شش ماهه دوم این سال از هر 17 ازدواج یك طلاق در شهرستان گناباد و مناطق اطراف آن ثبت شده است.

وی گفت:طبق تحقیقات انجام شده بیشتر طلاق ها در سطح كشور در دو یا سه سال اول زندگی اتفاق افتاده كه مهمترین عامل آن عدم شناخت مهارت های زندگی معرفی شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی گناباد گفت: بر این اساس تمامی وزارتخانه ها دستور برگزاری دوره های آموزشی مختلف با محوریت خانواده و مهارت های زندگی را در سطح كشور ابلاغ كرده و این مبحث را در حوزه كارگری به عنوان طبقه محروم جامعه نیز مورد توجه قرار داده اند.

فاطمی گفت: دوره های آموزشی با محوریت خانواده و مهارت های زندگی سال گذشته برای 900 نفر ازكارگران شهرستان گناباد برگزار شد و امسال نیز قرار است هزار نفر از كارگران این شهرستان تا پایان بهمن ماه امسال در این كلاسهای آموزشی شركت كنند.

وی افزود: دوره طرح رحمت كارگری به مدت سه هفته در سالن شهید كفایی برای 700 نفر از كارگران كارخانه چینی تقدیس گناباد برگزار می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com