سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

fetrie.92 (3)مدیر عامل موسسه خیریه ثامن الحجج با بیان این مطلب گفت ، در روز عید سعید فطر پایگاه های جمع آوری زکات فطریه و کفاره روزه این مؤسسه در سطح شهرستان مستقر خواهد بود.

محمد حسین فیاضی افزود: این موسسه از سال ۱۳۸1 فعالیت قانونی خود را جهت رسیدگی محرمانه به وضع ایتام و دستگیری از نیازمندانی که عزت نفس والایشان آنها را از دراز نمودن دستشان به سوی دیگران باز می دارد آغاز نموده و هم اکنون توانسته است با تحت حمایت داشتن 2000 خانواده یتیم و بی سرپرست ، نیازمند و از کار افتاده به فعالیت خود ادامه دهد.

 

وي ادامه داد: در چند سال گذشته با همت همشهريان گرامي  اين مؤسسه رتبه اول جمع آوري زكات فطريه و كفاره روزه را در شهرستان كسب  كرده و امسال نيز با عنايت خداوند و مردم عزيزمان خواهيم توانست به تعداد  بيشتري از خانواده هاي يتيم و نيازمند و غير قابل بازتوان كمك كنيم و گره  از مشكلات آنان باز كنيم.

فياضي با اشاره به فعاليت  هاي مؤسسه در ماه مبارك رمضان نيز گفت: در ماه مبارك رمضان و در بحث  افطارگشائي افزون بر 2000 بن غذاي گرم بين ايتام و نيازمندان تحت پوشش  توزيع گرديده و مقدار 800 كيلوگرم انگور در روستاهاي دورافتاده و محروم  شهرستان بويژه چاه ميغاني و رحمت آباد توزيع شده است.

مديرعامل  مؤسسه خيريه ثامن الحجج (ع) همچنين افزود: در آستانه و در طول ماه مبارك  رمضان نيز افزون بر 1000 سبد غذائي از قبيل گوشت ، برنج ، ماکارونی ، روغن ،  قند ، چای ، رب ، پنیر ، جبوبات و غیره بين مددجويان و بويژه ايتام تحت  پوشش اين مؤسسه بر اساس بعد خانوار توزيع شده است.

محمد  حسين فياضي تصريح كرد: ارزش نقدي هر سبد غذائي توزيع شده 600 هزار ريال مي  باشد كه تماما از محل مشاركتهاي مردمي مؤسسه تأمين شده است.

وي  در ادامه افزود: كليه آمارهاي داده شده و فعاليت هاي اين مؤسسه كاملا شفاف  بوده و همشهريان گرامي در صورت هر گونه تشكيك مي توانند با مراجعه حضوري و  بازديد از انبارها ، از فعاليت هاي اين مؤسسه ديدن فرمايند.

 

fetrie.92 (1) 
fetrie.92 (3)
fetrie.92

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com