سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

جمعی از اولیا و دانش آموزان گروه سرود آموزشگاه تیز هوشان گناباد که در جشنواره سرود استان مقام اول را کسب نمودند وخود را برای راهیابی به مرحله کشوری آماده مینمودند در آخرین  لحظات با تغییر گروه  از مرحله کشوری  باز ماندند .

یکی از مسولین  گروه سرود مدرسه تیز هوشان  گناباد با تایید این مطلب گفت  :  از بین 68 گروه سرود استان 8 گروه سرود از جمله گروه سرود  این مدرسه در  مرحله استانی در اردوگاه کشوری نیشابور با یگدیگر به  رقابت پرداختند که در  نهایت گروه سرود گناباد  اول شد.  و این موضوع در رسانه ها و توسط مسولین  اعلام گردید و اعضای گروه با جدیت بیشتر خود را برای شرکت در مرحله کشوری آماده می کردند که از تهران اعلام شد که گروههای برتر با ضبط سرود بر روی سی  دی به تهران بفرستند به همین خاطر سرود بچه ها ی گناباد  توسط سی دی  که  در نیشابور در فضای  سالن ضبط شده بود به تهران  ارسال شد و گروه دوم که از  مرکز استان بود  سرودش توسط فیلم برداران حرفه ای صدا وسیا و در فضایی خاص  ضبط و ارسال شد  که در آخرین لحظات  بجای گناباد که در مرحله حضوری مقام اول  را کسب کرده بود  گروه دوم را که از  مرکز استان بود  اول اعلام  نمودند  که این جای بسی تاسف است برای اداره کل آموزش و پرورش استان که بعد از 30  سال که یک گروه شهرستانی به مرحله کشوری راه می یابد این طور با او برخورد  شود . سوسنی افزود :اعضای گروه و اولیائشان نسبت به این موضوع به شدت اعتراض  دارند و خواستار رسیدگی فوری به این  موضوع شده اند . وی گفت این موضوع   بسیار بر روحیه دانش آموزان تاثیر منفی گذاشته و با این اقدام  دیگر  شهرستانیها  رغبتی برای حضور در مسابقات  استان را نخواهند داشت چون می  دانند که مسولین استان با لابی گری گروه برتر را فقط از مرکز استان انتخاب  خواهند کرد . وی گفت این موضوع از طریق اداره آموزش و پرورش گناباد هم در حال  پیگیری است تا حق کسی  ضایع نشود .


نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت8:14---21 مرداد 1392
سلام دوست عزيز:خيلي نگران نباشيد چون مشهدي ها هميشه كارشون همينه -اوما بالابيگري وخوردن حق شهرستاني ها اين بار تونستن برن مسابقات كشوري اما نميدونم تو اون دنيا چي مي خوان جواب بدن .مسبب اين عمل رو واگذار مي كنيم به همون امام رضا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com