سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

 

 دانشگاه آزاد اسلامی گناباد و عزم حماسه سیاسیدر سالی که به فرموده مقام عظمای ولایت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاری شده است ،
دانشگاه ها به عنوان مغز متفکر جامعه نقش بسیار تاثیرگزاری در تحقق حماسه سیاسی می توانند ایفا کنند و برگزاری انتخاباتی با مشارکت و حضور حداکثری مردم و دانشگاهیان ، عامل افزایش اقتدار سیاسی کشور در عرصه بین المللی خواهد بود.
 

در همین راستا و به منظور حضور پرشور دانشجویان و جامعه دانشگاهی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در اولین اقدام ، نشستی سیاسی و پرسش و پاسخ با موضوع انتخابات 92 برگزار کرد.
در این نشست که با استقبال خوب دانشجویان توام شده بود ، رییس مرکز مطالعات راهبردی دانشگاه امام حسین (ع) با پرداختن به موضوع کلی انتخابات به سوالات مطرح شده از سوی دانشجویان پاسخ داد.
در اقدامی دیگر روابط عمومی واحد گناباد در حمایت از تصمیمات شورای نگهبان بیانیه ای صادر کرد که در نماز جمعه شهرستان نیز قرائت گردید.
 در پخش پایانی این بیانیه آمده است : ما اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گناباد ، حمایت قاطع خویش را از شورای محترم نگهبان که یک نهاد قانونی و تصمیمات آن بر مبنای خرد جمعی و مصلحت کلی نظام جمهوری اسلامی است ،
 اعلام می داریم و با اقتدا به فرامین ، رهنمودها و تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت ، امام خامنه ای ، که قانون را فصل الخطاب دانسته اند ، از عموم مردم شریف و ولایت مدار ایران اسلامی دعوت می نماییم با حضور پرشور و پرنشاط خویش در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، با خلق حماسه ای دیگر ، مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بزنند.
برگزاری جلسه حلقه صالحین اساتید بسیجی مراکز آموزش عالی شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد ، از دیگر فعالیت ها در راستای انتخابات بود. دکتر زارع ، رییس واحد گناباد ، در جمع اساتید بسیجی مراکز آموزش عالی شهرستان ، روسای این مراکز و سرهنگ فولادی ، فرمانده سپاه پاسداران گناباد ، خاطر نشان ساخت : امید است با بحث ، گفتگو و تبادل نظر ، بتوانیم در مسیر بصیرت افزایی و خلق حماسه سیاسی در شهرستان ، نقشی درخور جایگاه جامعه دانشگاهی ایفا نماییم.
وی در ادامه حماسه سیاسی را مقدمه حماسه اقتصادی عنوان کرد که مورد نظر مقام معظم رهبری می باشد و افزود : تکلیف حماسه سیاسی را آحاد مردم رقم خواهند زد و حماسه اقتصادی را با برنامه ریزی مناسب ، مدون ، همراه با آینده نگری ، استفاده از فرصت ها و برخورد مناسب با چالش ها را دولتمردان و باز هم با حمایت مردم ، عملیاتی و به سرانجام خواهند رسانید.
ایجاد بوفه انتخابات دانشگاه که به استناد مصوبه کمیسیون دانشجویی شهرستان صورت گرفت ، مزین شدن سربرگ ها و نامه های اداری با گزیده فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات ، نصب بنر با موضوع حماسه سیاسی در سردرب و محوطه دانشگاه و همکاری چند تن از کارکنان واحد با ستاد انتخابات شهرستان از دیگر برنامه ها و فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در راستای برگزاری انتخابات بود.
 و در نهایت حضور یکپارچه اساتید ، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی به همراه اقشار مختلف مردم متدین ، ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران عزیز در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، در روز جمعه 24 خردادماه 1392 ، خلق حماسه ای شگرف و بی نظیر را رقم خواهد زد.
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com