سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

 

 جلسه حلقه صالحین اساتید مراکز آموزش عالیدانشگاه آزاد اسلامی گناباد میزبان حلقه صالحین اساتید مراکز آموزش عالی شهرستان شد.
 در این جلسه که در محل تالار اندیشه واحد گناباد و با حضور سرهنگ فولادی ، فرماندهی ناحییه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد ، روسا و اساتید بسیجی مراکز آموزش عالی شهرستان برگزار می گردید ، دکتر ، زارع ريیس واحد گناباد ، در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد ، گفت : با بحث ، گفتگو و تبادل نظری که خواهیم داشت انشاءالله بتوانیم در مسیر بصیرت افزایی و خلق حماسه سیاسی در شهرستان نقشی در خور جایگاه جامعه دانشگاهی ایفا نماییم.
 

وی در ادامه ، حماسه سیاسی را مقدمه حماسه اقتصادی عنوان کرد که مورد نظر مقام معظم رهبری می باشد و افزود : تکلیف حماسه ی سیاسی را آحاد مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی رقم خواهند زد و حماسه اقتصادی را با برنامه ریزی مناسب ، خوب ، مدون و همراه با آینده نگری ، استفاده از فرصت ها و برخورد مناسب با چالش ها را دولتمردان و باز هم با حمایت مردم عملیاتی و به سرانجام خواهند رسانید. بنابراین یک انتخاب درست و اصلح می تواند در ارتقای کیفی و رفاهی و دست یابی بهتر به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار موثر باشد.
دکتر زارع به جلسات حلقه صالحین اشاره کرد و خاطرنشان ساخت : اساتید و دانشگاه ها می توانند در زمینه انتخابات و حضور پرشور و حماسی مردم تاثیر داشته باشند.
سخنران بعدی جلسه حلقه صالحین اساتید مراکز آموزش عالی شهرستان ، سرهنگ فولادی ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد بود که سخنان خود را حول دو محور حماسه هایی که تا کنون مردم خلق کرده اند و ضرورت خلق حماسه سیاسی مطرح کرد.
وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) را خود یک حماسه بزرگ خواند و گفت : غرب که منافع خود را در ایران و منطقه از بین رفته می دید ، ابتدا می پنداشت انقلاب بزودی شکست خواهد خورد.
 اما پس از اینکه به اشتباه خویش پی برد به فکر تجزیه و آشوب در ایران افتاد و در نهایت جنگ را تحمیل کرد ، جنگی که در یک سوی آن تمامی کفر و ابرقدرتها قرار داشت و حتی برخی از کارشناسان ازآن به عنوان جنگ جهانی سوم یاد کرده اند اما در سوی دیگر آن جوانان ما با ایستادگی ، مقاومت و پیروزی در برابر کفر ، حماسه ای را خلق کردند و ابهت قدرت های بزرگ را درهم کوبیدند.
فولادی آزادسازی خرمشهر را نیز حماسه ای شگرف نامید. وی از حوادث و مشکلات متعددی که از سوی دشمنان و استکبار جهانی تا فتنه 88 (نزدیک به 40 حادثه) علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم تحمیل کرده اند، گفت و افزود: در تمامی این حوادث ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه حماسه آفریدند و به حول و قوه الهی پیروز شدند.
 و پس از هر مورد مردم ما آگاه تر و بصیرت آنان بیشترشده است و هر چه این بصیرت افزایی در قشرهای مختلف مردم به وجود بیاید و بیشتربشود ، مقاوم ترمی شوند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد در خاتمه خطاب به اساتید مراکز آموزش عالی شهرستان گفت : شما قشر تاثیرگزاری در جامعه هستید و می توانید در یک انتخاب اصلح و حضور پرشور ، حداکثری و حماسی نقشی بسزایی داشته باشید.
وی سپس سوالات و موارد مطرح شده اساتید را پاسخ داد. در پایان این نشست گلباف رئیس دانشگاه پیام نور مرکز گناباد و مسئول بسیج اساتید مراکز آموزش عالی شهرستان به برنامه های آتی حلقه صالحین اساتید اشاره کرد.
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد

 

 
جلسه حلقه صالحین اساتید مراکز آموزش عالی
 
جلسه حلقه صالحین اساتید مراکز آموزش عالی
 
جلسه حلقه صالحین اساتید مراکز آموزش عالی
 
جلسه حلقه صالحین اساتید مراکز آموزش عالی
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 24 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com