سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

 

ستم کاری و دروغ گویی دین و دنیای آدمی را تباه میکند ...
در طول تاریخ بشریت اتفاق افتاده است که کسانی به قرآن و احکام دین و گفتمان اسلام دعوت کرده اند و مردم را به آن فرا خوانده اند، اما خود به آن اعتقاد نداشته اند.
امروز نیز در عرصه ی انتخابات ریاست جمهوری شعار دعوت به قانون و ... داده می شود اما از کجا میتوان فهمید که کاندیدا ها به آن معتقدند.
 
عملکرد و رویکرد دکتر ولایتی نشان داده است که ایشان فردی معتدل، متدین ومتخصص است.
مجید دانا رئیس ستاد دکتر ولایتی در گناباد با بیان این مطلب افزود:امروز ایران اسلامی به دو ویژگی مهم نیاز دارد.اول:ارتباط با دنیا و برقراری سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و رو به جلو تا بتوان بخشی از تحریم ها را حل و فصل نمود و اقتصاد را از وضعیت نا بسامان امروز خارج کرد. دوم: آشتی ملی و استفاده از تمام توان و ظرفیت داخلی جهت رشد و شکوفایی حوزه های مختلف اقتصاد، فرهنگ، سیاست، علم و ...
وی افزود: عملکرد دکتر ولایتی نشان داده است که ایشان بهتر از هر کس می تواند گفتمان جمهوری اسلامی را از حالت حرف خارج و عملیاتی سازد. امروزجامعه در شرایطی قرار دارد که اعتدال و میانه روی کلید حل معضلات است، نه احزاب و گروه هایی بدون آراءِ مردم موجودیت یافته اند.
امروز مردم ایران می دانند گروه ها، احزاب و جبهه های بدون شناسنامه و غیر متکی به آراءِ مردم شاید جو را به سمت کاندیدای خاصی ببرند، ولی این موج ها موقتی است و اگر آن کاندیدا رای هم بیاورد مردم به فراموشی سپرده میشوند. آنچه باقی میماند اعتدال، مشورت پذیری، تدین، تخصص و تجربه مداری است و این فاکتور ها در آقای دکتر ولایتی عینیت یافته و دولت آینده ایشان نیز این خصوصیات را خواهد داشت.
مجید دانا از مردم فهیم گناباد،کاخک، بیدخت و تمامی روستا های تابعه خواست تا با حضور خود در انتخابات حماسه ی سیاسی و با انتخاب فرد اصلح زمینه ساز اجرای عدالت و پیشرفت در ایران اسلامی شوند ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 24 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com