سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

 
استاندار خراسان رضوی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان محلی از پروژه‌های مهر ماندگار دانشگاه علوم پزشکی گناباد بازدید کرد.
مهندس محمد حسین فروزان مهر در این سفر، از پروژه های بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی علامه بهلول و دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد بازید و از نزدیک در جریان روند اجرای عملیات و پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفت.
 
وی ضمن ابراز رضایت از میزان پیشرفت این پروژه ها، بر تسریع عملیات اجرایی آنها تاکید و در خصوص اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه ها قول مساعد داد.
ریئس دانشگاه علوم پزشکی گناباد هم در حاشیه این بازدید گفت: پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی با زیربنای ۲۵هزار متر مربع در شش طبقه و در زمینی به مساحت هفتاد هزار متر مربع از سال ۱۳۸۸ آغاز شده.
دکتر علیرضا مسلم افزود: سال گذشته پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی جزء پروژه های مهر ماندگار دولت قرار گرفت و پس از رایزنی های فراوان، مبلغ ۵۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوب سال ۹۱ به این پروژه اختصاص یافت.
اما به دلیل عدم تخصیص به موقع اعتبار در سال گذشته، عملیات اجرایی این پروژه که با پیشرفت فیزیکی حدود هفتاد درصد از اوایل آبان ماه سال قبل متوقف گردیده بود، مجدداً از اواسط فروردین ماه امسال آغاز شد.
وی تصریح کرد: با تخصیص این اعتبار، عملیات نماکاری، نصب تاسیسات زیربنایی مکانیکی و برقی آن، سنگ کاری بدنه و کف، کاشی کاری و سفیدکاری کل پروژه در مدت شش ماه انجام خواهد شد و به پیشرفت حدود ۸۲ درصدی خواهد رسید.
 وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه، حدود ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است که ۶۰ میلیارد ریال مربوط به سال ۹۲ در لایحه لحاظ شده است.
وی گفت: پروژه احداث دانشکده پزشکی هم با زیربنای 4500 متر مربع و هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی، برای تکمیل نیاز به 15 میلیارد ریال اعتبار دیگر دارد.
 همچنین همزمان با برگزاری مراسم چهلمین روز خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی گناباد، استاندار خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرعامل فرودگاههای استان و جمعی از مدیران محلی شهرستان با حضور بر مزار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه، ياد شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس را گرامي داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com