سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

 
مصاحبه اختصاصی گناپا با مجید اخشابیهفته گذشته به همت گروه گرافیک تحریران و موسسه فرهنگی هنری شکوه غدیر شهرمان گناباد شاهد حضور چند تن از هنرمندان کشور بود. مجید اخشابی خواننده ای که بیشتر با تیتراژ سریالهای تلویزیونی می شناسیمش و چند سالیست آخر سریالهای ماه رمضان یا صدایش همراهیم.
خودتان را معرفی کنید.
مجید اخشابی هستم اهل شمال کشور شهرستان شهسوار که از سال 71 به طور حرفه ای کار موسیقی را با صدا و سیما به عنوان خواننده آغاز کردم هر چند از 9 سالگی با سازهای سنتور، سه تار و تنبک کار نوازندگی می کردم.
در مورد کارهایی که تابحال از شما منتشر شده توضیح دهید.
آلبوم های گمگشته، همراز و پریزاد کارهای منتشر شده ی من تابحال هستند و آلبوم آیینه رو کار دیگریست که در دست تهیه دارم و بزودی منتشر خواهد شد.
شما مدیرمسئول یک نشریه نیز هستید در مورد نشریه تان و کار رسانه نظرتان چیست؟
من مدیرمسئول و سردبیر نشریه زیر و بم هستم که به عنوان ماهنامه منتشر می شود، کار روزنامه نگاری کار بسیار سختی است چرا که مطبوعات از دقت و ظرافت خاصی برخوردارند و این کار را سخت می کند.
در مورد سفرتان به گناباد و این شهر دیدگاهتان چیست؟
گناباد مردمان دیندار، مسلمان و معتقدی دارد و قبل از اینکه بیایم وقتی در جمع دوستانم موضوع این سفر را مطرح کردم همه گفتند گنابادیها آدمهای خوبی هستند و خوشبختانه وقتی آمدم دیدم که مردمی دوست داشتنی هستند و از اینکه این فرصت پیش آمد تا با این شهر و مردمانش آشنا شدم بسیار خوشحالم و در مجموع باید بگویم گناباد شهری ساده صمیم و با صداقت است.
از چه مکانهایی در گناباد بازدید داشتید؟
من به قنات قصبه رفتم و برای خیلی جالب بود به خصوص که مشخص شد مردم اینجا مردمی سخت کوش و با همت هستند که از چندهزار سال پیش مایه حیات را در اعماق زمین با دقت و تلاشجستجو کردند، هر چند در لحظات اولی که وارد قنات شدیم تنگی و تاریکی تونلها برایم آزاردهنده بود و ترسیدم اما خوشحالم که دیدن این قنات به تجربیات خوبم اضافه شد. ضمن آنکه از منطقه ییلاق کاخک که بسیار باصفا بود بازدید کردیم زیارت امام زاده محمد عابد لحظات بسیار معنوی و خوبی برایم به همراه داشت.
آرزوی هنریتان چیست؟
اینکه بتوانم به هنر خدمت کنم و تلاش من در این سالها نیز در همین راستا بوده بطوریکه سعی کردم همه آهنگ هایم بر مبنای موسیقی اصیل ایرانی و هویت ایرانی باشد و شعرهایی را انتخاب کردم که دارای مفاهیم عمیق و سازنده باشد.
دلیل خاصی دارید که بیشتر کارهایتان در ماه رمضان از تلویزیون پخش می شود؟
این برای من یک افتخار است ضمن آنکه از سال 88 نیز هر سال یک اثر تقدیم امام رضا (ع) کردم و اعتقاد دارم که اوج هنر وقتی است که بتوان با آن دلی را شاد کرد و به کسی امید بخشید و کسی را با امید بخشیدن با انگیزه تر و با نشاط تر به شکرگزاری نعمات خداوند فراخواند.
حرف پایانی؟
از شما و همه مردم گناباد تشکر میکنم و امیدوارم باز هم بتوانم در جمع آنها باشم.

مجید اخشابی در گناباد

مجید اخشابی

مجید اخشابی در گناباد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com