سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

 

 تیم رباتیک دانشگاه ازاد گناباددکتر مجتبی حسن زاده معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با اعلام اینکه تیم رباتیک این واحد دانشگاهی به مقام قهرمانی نخستین دوره مسابقات شهررباتیک روبولند 2013 فیروزکوه دست یافت، گفت: تیم رباتیک واحد گناباد در حدود یک سال پیش و با هدف حمایت از دانشجویان مبتکر و تقویت استعدادها ایجاد شد و با حمایتی که از ناحیه ی حوزه پژوهشی و راهنمایی اساتید شد ، هسته ی اولیه آن شکل گرفت و با پشتکار، جدیت و علاقه ای که اعضای تیم از خود نشان دادند در مدت بسیار کوتاهی رباتهایی متناسب با چارچوبهای مسابقات رباتیک ساخته شد.

معاون پژوهشی و فن آوری واحد گناباد در ادامه افزود: این تیم در نخستین حضور خود در مسابقات رباتیک، در مسابقات رباتیک سبلان که در اردبیل برگزار شد ، شرکت نمود و موفق شد در رشته جنگجوی سبک وزن عنوان قهرمانی و همچنین مقام برترین تیم فنی را از آن خود نماید.
دکترحسن زاده به مسابقات اخیر رباتیک اشاره کرد و خاطر نشان ساخت : تیم رباتیک واحد گناباد در مسابقات کشوری شهر رباتیک روبولند 2013 که از تاریخ 23 تا 27 بهمن ماه 1391 در فیروزکوه برگزار شد، موفق شد افتخاری دیگر بیافریند و این بار با اختلاف امتیاز بالا نسبت به تیم دوم به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته جنگجوی سبک وزن دست یابد و در بین 60 تیم شرکت کننده در کلیه لیگها، به عنوان تیم برگزیده اخلاق نیز انتخاب گردد.
وی در پایان از حسن زحمتکش سرپرست و اعضای تیم رباتیک سجاد صالح نیا،حسن یعقوبی،مجتبی حیدری و احسان اسمعیل زاده تقدیر و تشکر نمود.
حسن زحمتکش سرپرست تیم رباتیک واحد گناباد نیز ضمن تشکر از حمایت های رییس و معاون پژوهش و فناوری واحد، سطح مسابقات را بسیار بالا عنوان کرد و افزود : تمامی مراحل ساخت ربات در محل کارگاه و آزمایشگاه برق واحد و توسط اعضای تیم انجام شده است.
وی در توضیح چگونگی انتخاب تیم برگزیده اخلاق توسط تیم رباتیک واحد گناباد گفت : این موفقیت به دلیل اعتقادات،  تقوی، حسن اخلاق و متانت اعضای تیم بود. بچه ها حتی با وضو وارد میدان مسابقات می شدند و البته لطف خداوند بود که این عنوان هم شامل تیم ما شد.
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد


تیم رباتیک دانشگاه ازاد گناباد

تیم رباتیک دانشگاه ازاد گناباد




 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com