سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

  tenis91روز جمعه 4 اسفند ماه يك دوره مسابقه تنيس روي ميز در سالن ورزشي پارس گناباد برگزار شد.

نصيري سرپرست فني اين مسابقات: تلاش مي كنيم از اين پس هم رقابت هاي تنيس روي ميز با نظم و توالي مشخصي پيگيري شود و هم شكل برگزاري مسابقات حرفه اي تر و با برنامه ريزي و سازماندهي بهتري باشد.

 

اين رقابت ها به شكل دو حذفي و با حضور 23 نفر از ورزشكاران اين رشته در سالن تيراندازي پارس گناباد انجام شد.


 

هيئت تنيس روي ميز شهرستان گناباد با همكاري سالن تيراندازي پارس، شرايط برگزاري اين رقابت ها را فراهم كردند.

آقاي غلامرضا نصيري سرپرست فني اين مسابقات در گفتگو با خبرنگار نامه گناباد با مطلوب توصيف كردن سطح كيفي اين رقابت ها افزود: با توجه به زمان بسيار كم و اطلاع رساني محدود استقبال خوبي از اين مسابقات شد.

نصيري در خصوص انتقادهاي وارده به عدم حضور رئيس هيئت و مشكلات در نحوه ي برگزاري افزود: ما مدت ها مشكل سالن داشتيم و برگزاري رقابت هاي تنيس روي ميز دچار وقفه بوده است اما تلاش مي كنيم از اين پس هم رقابت هاي تنيس روي ميز با نظم و توالي مشخصي پيگيري شود و هم شكل برگزاري مسابقات حرفه اي تر و با برنامه ريزي و سازماندهي بهتري باشد.

در پايان اين رقابت يك روزه آقايان حسين صباغيان، مهرداد عربشاهي دلوئي و الياس كريمي به ترتيب مقام هاي اول، دوم و سوم را كسب كردند.

حسين صباغيان نفر برتر اين دوره از مسابقات و چهره ي شاخص تنيس روي ميز گناباد كه ساليان متمادي مقام هاي قهرماني را در شهرستان كسب كرده و در طول 20 سال گذشته همواره چهره ي برتر رقابت هاي تنيس در گناباد بوده است در خصوص اين مسابقات گفت: اگر اطلاع رساني به موقع و كاملي انجام مي شد ما شاهد استقبال بيشتري هم بوديم من ظرفيت تنيس روي ميز گناباد را بيشتر از چيزي كه در اين رقابت ها شاهد بوديم، مي دانم.

وي در خصوص استعدادهاي جوان و تازه در تنيس روي ميز گناباد گفت:استعدادهاي خوبي در اين رشته هستند اما متاسفانه به دليل عدم برگزاري مسابقات و حتي نبودن يك سالن ورزشي تخصصي براي اين رشته، اين استعدادها مي سوزند و به كمال نمي رسند.

وي افزود: بخشي از مهارت و تجربه در سطوح آماتور و ابتدايي قابل اكتساب است اما براي دستيابي به سطوح بالاتر و فراتر رفتن از يك سطح مشخص احتياج به آموزش، مربي حرفه اي، دانش فني و تمرين مداوم است.

آقاي صباغيان با اشاره به حضور بيست ساله در تنيس روي ميز گناباد مي گويد: من در سال 70 قهرمان شهرستان شدم اما به دليل اين كه فضاي رقابتي و تيم داري و سازماندهي مناسب در اين رشته ورزشي وجود نداشته احساس مي كنم بر توانايي فني من افزوده نشده و با همان سبك و سياق الان هم در رقابت ها شركت مي كنم. وي خواستار توجه بيشتر به اين رشته ي ورزشي در گناباد شد.

به نظر مي رسد با راه اندازي سالن ورزشي پارس گناباد و توجه ويژه ي مديريت اين مجموعه به برگزاري مسابقات ورزشي از جمله تنيس روي ميز فرصتي فراهم شده است كه اداره ي تربيت بدني هم با حساسيت و توجه بيشتري به توسعه ي اين گونه از رشته ها بپردازد اين انتظار وجود دارد كه اگر به دليل مشكلات مالي اداره ي تربيت بدني نمي تواند در رشته هايي مانند تنيس روي ميز تيم داري كند با تعامل بخش خصوصي از جمله سالن ورزشي پارس به سازماندهي و برنامه ريزي و برپايي مسابقات البته به شكل منظم و به نحوي كه در شان يك رقابت حرفه اي باشد، بپردازد.

برگزاري رقابت هاي منظم موجب مي شود تا هم چهره هاي ارزشمند و باسابقه اي مانند حسين صباغيان از آمادگي و تمرين و فضاي مسابقه دور نمانند و هم فرصتي براي استعدادهاي نوظهور و شكوفايي توانمندي هاي آنان و كسب تجربه از پيشكسوت ها فراهم آيد.

البته همان گونه كه اشاره شد برگزاري يك رقابت ورزشي بايد با رعايت استانداردهاي حداقلي و با نظم و برنامه ريزي دقيق و رعايت شئونات حرفه اي باشد، اطلاع رساني كامل و صحيح انجام شود، نظارت و داوري و زمانبندي و ديگر شرايط برگزاري يك رقابت با كيفيت با احساس مسئوليت بيشتر مورد اهتمام قرار گيرد.

 

 

tenis91

 منبع: نامه گناباد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com