سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

مسابقات استانی کاراته انتخابی تیم استان خراسان رضوی بهمن ماه امسال با حضور 3 نماینده کاراته کار از گناباد در رده ی سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در مشهد برگزار شد.
نصیری رئیس هیئت کاراته گناباد در گفتگو با خبرنگار گناپا با اعلام این خبر اظهار داشت: آقایان مجید صداقت در رده ی سنی امید؛ حمید رحمتی در نوجوانان؛ صادق غلامیان در جوانان نمایندگان اعزامی گناباد به این مسابقات بودند که قرار بود نفرات اول این مسابقات در هر گروه سنی به تیم استان برای شرکت در مسابقات کشوری اراک انتخاب تیم ملی دعوت شوند

وی افزود: متاسفانه در امید و نوجوانان نمایندگان گناباد موفق به کسب مقام نشدند اما صادق غلامیان با کسب مقام اول در رده جوانان در این مسابقات به تیم کاراته استان دعوت شد.
شایان ذکر است: در پایان این مسابقات اردوی 2 هفته ای جهت آموزش و برگزاری کلاس های پیشرفته با حضور استادان رضایی و امیری از کاراته کاران تیم ملی کاراته ایران برگزار شد.
ضمن آنکه 16 نفر از خراسان رضوی به مسابقات اراک راه پیدا کردند اما هیچ کدام در مسابقات اراک موفق به کسب مقام و راه یابی به تیم ملی نشدند.
صادق غلامیان نماینده گناباد و منتخب استان در مورد مسابقات اراک به خبرنگار ما گفت: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و افراد شرکت کننده زیادی حضور داشتند که برای مثال در وزن 55- که من شرکت داشتم 220 نفر به مسابقات راه پیدا کرده بودند و من با وجود 2 برد در 2 مسابقه اول در مسابقه سوم با بخت مقابل در تیم حذف و از راه یابی به تیم ملی بازماندم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com