سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

امام جمعه گناباد گفت: مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، افتخاری دیگر در حمایت از انقلاب ، نظام و رهبری در جهان رقم زدند.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسن صادقی درخطبه های نماز جمعه این هفته گناباد، افزود: مردم رشید ایران با حضور خود در 22 بهمن باردیگر نقطه اصلی توطئه دشمنان انقلاب را هدف قرار دادند و آنها را ناکام گذاشتند.

وی اظهار داشت:هدف اصلی دشمنان از تحریم ها و در واقع جنگ اقتصادی کاهش در آمد ارزی ایران، بالا رفتن قیمت ها ، نارضایتی مردم و سرانجام جداکردن آنها از نظام اسلامی بود اما شاهد بودند که مردم با حضوری پرشورتر از گذشته در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ذره ای سستی به خرج ندادند و اعلام کردند که تا آخر ایستاده اند.

حجت الاسلام صادقی افزود: شما ملت ایران اسلامی چشم بد خواهان اسلام و ایران را کور کردید و به فضل خداوند همین ملت شریف با شرکت در انتخابات آینده ریاست جمهوری ، شیشه عمر دیو استکبار و مزدوران آنها در منطقه را به سنگ خواهند کوبید.

امام جمعه گناباد اظهارداشت : اگر حضور مردم در 22 بهمن کمرنگ می شد ، آن وقت دشمنان توطئه های خطرناکی را طراحی می کردند و با ایجاد ناامنی ، وضعیت را در ایران اسلامی بدتر از عراق و افغانستان رقم می زدند.

وی افزود : انصافا مردم رشید ایران اسلامی عرق شرمی که از بی وفایی مردم زمان امام علی (ع) و ائمه اطهار (ع) بر پیشانی تاریخ نشسته شده بود را با حضور و حمایت از اسلام ، ولایت و نظام اسلامی زدودند و مایه افتخار عالم و آدم شدند.

وی به نامگذاری هفته همبستگی با ملت بحرین ( 26  بهمن تا اول اسفند) اشاره کرد و گفت: مردم بحرین از مظلوم ترین انسان هایی هستند که برای یک خواسته بحق قیام کرده اند اما از سوی مزدوران آل خلیف و آل سعود سرکوب و به شهادت می رسند.

حجت الاسلام صادقی افزود: مجامع بین المللی و کشورهای غربی که این همه دم از حقوق بشر و دمکراسی می زنند چشمان خود را بر روی همه این فجایع بسته اند و به یقین این برگ سیاه به پرونده ننگین آنها اضافه می شود و برای همیشه تاریخ، لعن و نفرین جهانیان را به همراه خواهد داشت.
منبع:ایرنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com