سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

اعتراض مبل فروشان گناباد مغازه مبلمان و دکوراسیان خانگی در گناباد امروز در اعتراض به برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان یافت آباد امروز مغازه های خود را تعطیل کردند.
جمعی از مغازه داران گنابادی با حضور در دفتر گناپا با اعلام این خبر افزودند: تا زمانی که تکلیف ما روشن نشود مغازه هایمان تعطیل خواهد بود چرا که اگر قرار باشد نمایشگاه مانند سالهای گذشته برگزار شود و فروش شب عید ما مانند سالهای گذشته خراب باشد نمی توانیم در گناباد به کارمان ادامه دهیم. یکی از نمایشگاه داران گناباد گفت: عوارض شهرداری، مالیات و تمام مشکلات را ما در گناباد تحمل می کنیم اما فصل فروش که می رسد با برگزاری نمایشگاه به کاسبی ما ضرر می رسانند و در این شرایط خودتان قضاوت کنید آیا با توجه به جمعیت گناباد ودرآمد مردم آیا جایی برای فروش ما باقی میماند؟

وی ادامه داد: روز یکشنبه 25 جلسه ای در ادره صنعت و معدن و تجارت با حضور همه ی مبل فروشان گناباد در مورد این نمایشگاه برگزار شد و ما به اتفاق مخالفت خود را با برپایی نمایشگاه ابراز کردیم و با وجود اینکه قول داده شد جلو برگزاری نمایشگاه گرفته شود اما امروز می بینیم که تبلیغات نمایشگاه شروع شده و قرار است نمایشگاه برگزار شود.
یکی دیگر از نمایشگاه داران گنابادی در اعتراض به برگزاری نمایشگاه گفت: در کمیسیون نظارت که بهمن ماه پارسال برگزار شده مصوب شد که فقط نمایشگاه مبل برگزار شود و حق فروش وجود نداشته باشد اما باز هم برخلاف این مصوبه عمل می شود.
وی در مورد تفاوت قیمت نمایشگاه با محصولاتی که در مغازه های گناباد عرضه می شود افزود: کاری که در نمایشگاه عرضه می شود با کاری که بعدا برای مشتری فرستاده می شود خیلی متفاوت است و از لحاظ کیفیت فرق می کند چراکه مبل یک کار تخصصی است و کلاف، پارچه، ابر و سایر چیزهایی که استفاده می شود با وجود شکل ظاهری یکسان در قیمت و کیفیت تفاوت زیادی دارد.
این مبل فروش گنابادی ادامه داد: کاری که در گناباد فروخته می شود خدمات دارد و ما وقتی در گناباد زندگی می کنیم باید جوابگوی کیفیت کاری که به مشتری می دهیم باشیم در حالیکه این مسئله در مورد محصولات نمایشگاه وجود ندارد.
یکی دیگر از مبل فروشهای گناباد گفت: به ما 7 روز فرصت دادند که خودمان هم در نمایشگاه شرکت کنیم در حالیکه نمی شود در این زمان کوتاه برای نمایشگاه آماده شد چراکه آماده کردن و خرید برای نمایشگاه کار زمان بری است و در عرض این مدت کوتاه امکان پذیر نمی باشد.
وی افزود: به ما اجازه ملاقات با فرماندار را نمی دهند و پارسال هم که توانستیم با فرماندار در این مورد صحبت کنیم در تعزیه مرحوم دکتر هجرتی بود که فرماندار را پیدا کردیم و اعتراض خود را به ایشان منتقل کردیم و با وجود قولی که در این مورد دادند باز امسال شاهد برگزاری نمایشگاه هستیم.
یکی دیگر از مغازه داران گنابادی تصریح کرد: متاسفانه رئیس صنف ما هیچ سنخیتی با کار ما ندارد و در این مورد اقدامی انجام نداده و این در حالیست که چند نفر از همکاران ما به خاطر بدی بازار مجبور شدند مغازه هایشان را به طور کلی تعطیل کنند و به شهرهای دیگر بروند وی از مسئولین خواست از برگزاری نمایشگاه جلوگیری کنند واجازه ندهند این کار باعث ضرر و زیان به نمایشگاه داران گناباد شود.
شایان ذکر است: مبل فروشان گنابادی با مراجعه به فرمانداری گناباد اعتراض خود را ابراز داشتند.



mobl1
اعتراض و اعتصاب مبل فروشان گناباد
 


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت21:39---16 دی 1391
سلام وقتی مبل فروش مبل را در گناباد
تا 5/2برابر قیمت میفروشد باید هم اعتراض کند واز جهل مردم استفاده کند واقعا برای مردم گناباد متاسفم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 2 دی 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com