سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

خاله شادونه با دونه ها در گنابادآخر هفته ای که گذشت حضور خاله شادونه مجری برنامه شادونه در سرزمین دونه ها که از برنامه های پر طرفدار کودکان است به همت موسسه فرهنگی هنری شکوه غدیر به گناباد آمد و کودکان گناباد شادی شرکت در یک برنامه زنده این مجری دوست داشتنی را تجربه کردند. ضمن آنکه آمدن خاله شادونه به گناباد فرصتی برای ما به وجود آورد تا با وی مصاحبه ای داشته باشیم.
خودتان را معرفی کنید
ملیکا زارعی هستم، مجری کودکان، متولد سوم اردیبهشت ماه 1365 و در رشته آموزش زبان انگلیسی لیسانس دارم.

 

ازکی و چگونه کار کودک را شروع کردید؟
از سال 83 به عنوان خاله شادونه کارم را شروع کردم البته قبل از آن در برنامه های تازه ها در شبکه 2 مجری بودم و در این میان به خاطر مشغله درسی یک مدت کاری را قبول نکردم ضمن آنکه در سال 81 در فیلم دوران سرکشی بازی کردم و در سریال مهر خاموش از کارهای آقای سیروس مقدم نیز نقش مینو را بازی کرده بودم اما همانطور که گفتم از سال 83 به طور جدی کار مجری کودک را شروع کردم و همان سال در سریال متهم گریخت از آقای عطاران نیز نقش معصومه را داشتم.
شما جزء شاخص ترین مجریان شاد کودک زن در صدا و سیما هستید، نظرتان در این مورد چیست؟
همه مجری ها دوست دارند که شاد باشند و برنامه هایشان مورد توجه و علاقه کودکان باشد و هر کس هم با توانایی هایی که دارد این کار را انجام می دهد اما اینکه یک مجری و یک برنامه موفق تر می شود به خاطر سلیقه بچه هاست؛ چرا که آن ها هستند که انتخاب می کنند.
نظرتان در مورد سینمای کودک چیست؟
متاسفانه در سینمای کودک در کشور ما کم لطفی زیاد وجود دارد و دست اندرکاران فکر می کنند همین برنامه های تلویزیونی که اکثرن در اجرا خلاصه می شود و سرگرم کننده است برای کودکان کافیست برای همین توجه زیادی به ساخت فیلم ها و سریال هایی که مختص کودکان می باشد، نمی کنند در صورتیکه اگر فیلم ها خوب و تخصصی ساخته شود بسیار موثر تر خواهد بود چرا که فیلم تاثیر زیادی روی کودکان دارد و این خلاء موجود در سینما باعث شده کودکان به فیلم هایی روی آورند که بیشتر مناسب سن آن ها نیست، ضمن آنکه به دیدن سی دی های بازی می پردازند که اکثرن خشن بوده و با روحیه ی لطیف بچه ها سازگار نیست.
خود شما چرا کار کودک را انتخاب کردید؟
من از کودکی به کار کودک خیلی علاقمند بودم و از همان کودکی با برنامه کودک خیلی مانوس بودم ضمن انکه استعداد بیشتری هم در این زمینه داشتم و این موضوع نیز خیلی برای کارم موثر بود و پدر و مادرم هم در این مورد خیلی تشویقم کردند و باعث شدند دنیای شاد کودک به روی من باز شود.
در حال حاضر از کارتان راضی هستید؟
من با بچه ها زندگی می کنم. دنیای کودک دنیایی پر از رنگ، شادی و هیجان است و من از اینکه توی این دنیای پاک و رنگارنگ زندگی می کنم خیلی خوشحال و راضی هستم.
شما به عنوان یک زن محدودیتی در کارتان ندارید؟
به نظر من فرقی در کار من، بین زن و مرد وجود ندارد و همه باید تلاش کنند تا ارتباطی بین آنها و بچه ها ایجاد شود که به نظر من این ارتباط اگر عمیق و قوی باشد مهم ترین و اصلی ترین عامل موفقیت است.
خاله شادونه و گروه همراه وی که عروسک گردانان برنامه و دوبلور ها بودند در سفر به گناباد از اماکن تاریخی و تفریحی گناباد دیدن کردند و با توجه به اینکه فصل گل زعفران می باشد از زمین های زعفران هم بازدیدی داشتند.
خاله شادونه در این مورد گفت؛ وقتی آدم توی زمین زعفران می آید، آرامش خاصی به آدم می دهد که فکر می کنم خیلی برای روحیه شاد و مفرح خوب است، هر چند که وقتی زحمت زیاد کشاورزان و کسانیکه این محصول با ارزش را تولید می کنند را می بینی، نسبت به ارزش زیادی که زعفران دارد پی می بری.
نظرتان در مورد آثار دیدنی گناباد چه بود؟
گناباد شهری قشنگ و تاریخی است و خیلی خوشحالم که این فرصت فراهم شد تا به اینجا سفر کنم واقعا هم فکر نمی کردم گناباد اینقدر جاهای دیدنی داشته باشد. اما چیزی که از همه جالب تر بود، قنات قصبه بود که شنیدم بزرگترین قنات جهان است و واقعا برایم تعجب آور بود با آن آب زلال و شیرینی که داشت و مردم می گفتند برای آشامیدن خیلی وقت ها از آب قنات استفاده می کنند و آن را به آب لوله کشی ترجیح می دهند ضمن آنکه بازدید از موزه مردم شناسی با دیدن فضای قدیمی که در این عصر ماشینی آدم را یاد صفا و صمیمیت گذشته ها می اندازد برایم واقعا جالب بود.
تاکی می خواهید خاله شادونه بمانید؟
تا جایی که بچه ها من را دوست داشته باشند و برنامه هایم برایشان جالب باشد، خاله بچه ها خواهم ماند.
از برنامه هایتان در گناباد راضی بودید؟
بچه های گناباد، بچه های واقعا شاد و پر شور و نشاطی بودند و به من در اجرای برنامه ها خیلی انرژی دادند و من خوشحالم که به گناباد آمدم و امیدوارم باز هم فرصتی فراهم شود تا به گناباد بیایم، چون گنابادیها میزبان خیلی خوبی بودند.
در پایان؟
از همه مردم خوب و صمیمی گناباد که به تماشای برنامه های من آمدند خیلی تشکر می کنم و برایشان آرزومند بهترین ها هستم.
خاله شادونه با دونه ها در گنابادخاله شادونه با دونه ها در گنابادخاله شادونه با دونه ها در گنابادخاله شادونه با دونه ها در گنابادخاله شادونه با دونه ها در گنابادخاله شادونه با دونه ها در گنابادخاله شادونه با دونه ها در گنابادخاله شادونه با دونه ها در گنابادخاله شادونه با دونه ها در گنابادخاله شادونه با دونه ها در گنابادخاله شادونه با دونه ها در گنابادخاله شادونه با دونه ها در گناباد

نظرات شما عزیزان:

رضا باقری
ساعت9:55---9 آذر 1390
وبلاگ خوبی داری و جدید ترین خبر های گناباد توش هستو این خبر ها رو برای من بفرست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com