سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

فخریان مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در دومین روز سفر خود به قطب شهید مدرس با فرهنگیان شهرستان گناباد در محل سالن شهید کفایی دیدار نمود.
مدیر کل آموزش و پرورش پس از اقامه نماز ظهر و عصر در جمع دانش آموزان دبیرستان شاهد ریحانه النبی و فرهنگیان این شهرستان به ایراد سخن پرداخت. وی در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری و تقدیر و تشکر از فرهنگیان گفت: توفیقات خوب استان خراسان رضوی مدیون زحمات و تلاشهای بی شائبه ی تمامی فرهنگیان و تعامل و همدلی مسئولین است.

فخریان درادامه سخنان خود با بیان مطالبی پیرامون اجرای نظام آموزشی جدید و سند تحول بنیادین گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارای ابعاد گسترده ای است که از مهمترین شاخصه های این سند، توجه ویژه به مسائل اسلامی است که با اعتقادات مذهبی ما گره خورده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در بخش دیگری ازسخنان خود به راهبردهای مدیریتی اشاره نمود و تاکید کرد: برنامه ریزی،داشتن شبکه سالم،جلب اعتماد دیگران،ایجاد انگیزه و مدیریت فضای هیجانی از وظایف مدیریت راهبردیست.وی با خاطرنشان کردن مسئولیت خطیر مدیران و مسئولین آموزشگاهها اذعان نمود: امروزه یک مدیر کارآمد باید با نگاه جامع و فراگیر خود تمام موقعیت ها را در نظر بگیرد چرا که هرگونه قصور و کوتاهی می تواند عواقب ناگواری را بدنبال داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی همچنین باتوجه به نقش تربیتی مدیران و عوامل اجرایی آموزشگاه تاکید کرد: برای ساختن و تاثیرگذاری بیشتر، یک مدیر موفق در ابتدا باید خودسازی را سرلوحه کار خود قرار داده و سپس دیگران را اصلاح نماید.

دراین مراسم خاکستانی مدیرآموزش وپرورش گناباد ضمن عرض خیرمقدم به مدیر کل آموزش و پرورش گزارشی از فعالیتهای آموزشی و پرورشی شهرستان ارائه نمود و گفت: با توجه به پتانسیل بالای این شهرستان درعرصه های علمی و فرهنگی و سابقه دیرینه آن در حیطه های تربیتی لازم است در خصوص درخواست فرهنگیان مبنی بر ایجاد دانشکده فرهنگیان اقدامات و پیگیری های مناسبی صورت گیرد.

قامتی مدیردبیرستان شاهد امام خمینی (ره) و نماینده مدیران دراین مراسم به ایراد نظرات و پیشنهادات و خواسته های فرهنگیان پرداخت و اعلام نمود با توجه به نمودار رشد علمی ودرصد بالای قبولی در کنکور سراسری انتظار میرود توجه ویژه ای به این شهرستان شود.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش گناباد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com