سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

مراسم توديع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی گناباد با حضور فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و مسئولین محلی شهرستان در محل سالن اجتماعات اداره راهنمایی و رانندگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گناپا مهندس صفایی فرماندار گناباد در این مراسم اظهار کرد: از نامگذاری هوشمندانه نیروی انتظامی که امسال را سال "بهره گیری از سرمایه اجتماعی، اساس امنیت" نامیده اند تشکر می کنم اما حقیقت این است که سرمایه اجتماعی عظیمی داریم که از آن در پیشبرد امور کم استفاده می کنیم. وی افزود:

ظرفیت هایی در حوزه اجتماعی داریم که می تواند بصورت خودکار با عنصر ناهنجار برخورد کند اما بستر سازمانی بهره گیری از این پتانسیل اجتماعی را نه تنها ایجاد نکرده ایم بلکه برای این موضوع موانعی ایجاد کرده ایم. وی گفت: مثلا ما این حق را به کسی نمی دهیم تا شخصا در دفاع از نوامیسش دچار یک کنش شود، در نتیجه بستر برای عناصر ناهنجار باز می شود و تجری افراد خاطی افزایش پیدا می کند. فرماندار گناباد در ادامه گفت: برای ایفای نقشمان در عرصه کنش گری جهانی به عنوان یک قدرت که اراده ی الهی دارد باید خودمان ساز و کارهای لازم را برای چنین ورودی به عرصه مدیریت جهانی آماده کنیم.


 
سردار امیری مقدم فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: خدا را شاکریم که در کشور و فضایی تنفس می کنیم که فرصت خدمت به همه ی ما داده می شود لذا هر کسی و در هر جایی بکوشیم تا خدمتگذار مردم باشیم. وی افزود: امروز اگر امنیت کشور و استان ما امنیتی قابل قبول است باید افتخار کنیم که قدمی که بر می داریم برای مردم است. وی تاکید کرد: ما در نیروی انتظامی در خط مقدم تهاجم فرهنگی هستیم که حقیقتا تهاجم فرهنگی دشمن سنگین و سریع است اما آنچه که خداوند متعال به ما توفیق داده این است که مطیع رهبری هستیم و فرهنگ عاشورایی را در کشور ایجاد کرده ایم که این فرهنگ همان فرهنگ و تفکر بسیجی است.
سرهنگ قدمگاهی فرمانده پیشین پلیس پیشگیری نیشابور و فرمانده جدید نیروی انتظامی گناباد گفت: مهمترین اولویت مان ارتقای امنیت در گناباد خواهد بود و می خواهیم احساس امنیت را در بین مردم با اعمال، رفتار و کردارمان جا بیندازیم. وی گفت: همدلی و همراهی با سازمانها و ارگانها از وظایفی است که باید داشته باشیم و از ظرفیت تمام سازمانها مخصوصا مقامات قضایی استفاده خواهیم کرد ضمن آنکه همکاری و تعامل ویژه ای با بسیج خواهیم داشت. او گفت: یکی از عواملی که خیلی به آن اهمیت خواهم داد بحث فرهنگ سازی و آموزش های عموعی است چرا که خیلی از جرایم بدلیل نا آگاهی بعضی از افراد است که به عنوان نا هنجار در جامعه شناخته می شوند.

 
شایان ذکر است در این مراسم از خدمات سرهنگ ˈسید احمد موسویˈ فرمانده سابق نیروی انتظامی گناباد که به افتخار بازنشستگی نایل شده تجلیل شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 17 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com