سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

بیمارستان بهلولرئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم تخصیص اعتبار عملیات پروژه‌های عمرانی از قبیل بیمارستان 160 تختخوابی، دانشکده پزشکی، سالن ورزشی، مرکز بهداشتی- درمانی بجستان و خوابگاه متوقف شده است.
دکتر علیرضا مسلم افزود: بیمارستان 160 تختخوابی علامه بهلول گناباد جزو طرحهای مهر ماندگار قرار گرفته و تاکنون برای آن 130 میلیارد ریال هزینه شده و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که قرار بود تا سال 92 به بهره‌برداری برسد، اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن متوقف شده و هم اکنون 18 میلیارد ریال به پیمانکار بدهی دارد.
وی افزود: این بیمارستان در سال جاری 60 میلیارد ریال اعتبار داشته که تاکنون حتی یک ریال تخصیص نیافته است! و برای تکمیل آن 200 میلیارد ریال دیگر نیاز است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به کمبود پست سازمانی گفت: چارت سازمانی این دانشگاه از سال 74 هیچ تغییری نکرده بطوریکه کمبود نیرو را با جذب افراد قراردادی تأمین می‌کنیم، اما هزینه آن از سایر منابع تأمین می‌شود که همین امر مشکلاتی را برای دانشگاه به وجود آورده است.
مسلم گفت: امسال 14 متخصص جدید به دانشگاه اختصاص یافته که از این تعداد 7 نفر شروع بکار و بقیه تا پایان آذرماه مشغول به کار خواهند شد.
وی با اشاره به تجهیزات مدرن اتاق عمل بیمارستان بیدخت گفت: با استقرار جراح مغز و اعصاب، همه تومورهای مغزی- دیسک گردن و کمر با موفقیت انجام می‌شود و از ابتدای سال تاکنون بیش از 70 مورد جراحی انجام شده است.
گناباد- خبرنگار قدس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com